colomas's blog

welcome to my blog

colomas's blog

welcome to my blog

  • ۰
  • ۰

برای افزایش قطر مو، علاوه بر جهت تغذیه فوق الذکر، خود مو نیز متغیر و پرپشت می شود، در واقع می توان به این تکنیک دست یافت.

موهای نرم تمایل به ریزش دارند، موهای پرپشت قوی تر هستند و اولین راه حل این است که موها را از داخل قوی تر کنید. کراتین 洗頭水推介 اصلی مو را تشکیل می دهد، بنابراین اگر کراتین داخل مو را دوباره پر کند، می تواند موها را قوی تر، یعنی قوی تر کند. ترکیب وزن‌های مولکولی خاصی از کراتین یا ترکیبی از اسیدهای آمینه خاص در محصولات مراقبت از مو که به اعماق هسته مو نفوذ کرده و آن را داخل مو پر می‌کند و ساختار قوی‌تری به آن می‌دهد، رایج است.

روش دیگر ایجاد یک لایه محافظ روی سطح مو است. این فیلم‌ها از اجزای مختلفی مانند پلیمرهای کاتیونی خاص، فیلم‌های پلیمری خاص، فیلم‌های پروتئین پلیمری خاص ساخته شده‌اند. به طور کلی، فیلم‌های محافظ می‌توانند به محافظت از مو، کاهش آسیب‌های ناشی از اصطکاک خارجی و همچنین حمایت خارجی برای مو برای بهبود استحکام و استحکام آن کمک کنند.

روش سوم و دوم، آرایش مو، کار موقت برای افزایش قطر موهای خود با استفاده از تکنیکی شبیه ریمل است. از پودر الیاف استفاده کنید تا یک لایه ضخیم روی سطح مو ایجاد کنید تا حجم بیشتری پیدا کند. انواع مختلفی از محصول وجود دارد، مانند پودر خشک پودری با حرارت خاردار، برس ریمل بر روی مو، کیک پف دار، اسپری فیبر موی متراکم پودر خشک. در تصویر بالا، ما به سادگی از یک ذره برای نشان دادن نحوه عملکرد محصول شرکت استفاده می کنیم.

  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • colomas dz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی